صهیون ستیزی+دانلود
صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

 

شبکه انگلیسی بی بی سی فارسی (BBC Persian) در ادامه سیاست "حاشیه پردازی"، این بار در مورد تصمیم دولت کانادا برای به تعلیق در آوردن فعالیت سفارت خود در تهران، از بیت المقدس نیز گزارشی پخش کرد.

گزارشگر بی بی سی در بیت المقدس، گفت: «اقدامی که دولت کانادا انجام داد بازتاب بسیار وسیعی داشت و مورد استقبال اسرائیلی ها قرار گرفت. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در ابتدای جلسه کابینه، اولین موضوعی که درباره آن سخن گفت "موضوع قطع رابطه کانادا با ایران" بود. نتانیاهو این تصمیم را شجاعانه دانسته و از رهبران کشورهای دیگر دنیا خواست از خط و مشی کانادا پیروی کنند و حتی این  مسئله را خط قرمز خود بدانند.»

البته بی بی سی از ناکامی رژیم صهیونیستی و آمریکا در منصرف کردن سران کشورها از سفر به تهران هم پرده برداشت: «ما نباید فراموش کنیم که اسرائیل تلاش بسیار زیادی کرد تا رهبران کشورهای مختلف را از رفتن به اجلاس غیرمتعهدها در تهران منصرف کند که می توان نتیجه گرفت هم اسرائیل و هم آمریکا ناکام ماندند.»

بی بی سی همچنین خاطر نشان کرد: «اقدام دولت کانادا، دست کم در اسرائیل باعث شد، اسرائیلی ها مسئله "اجلاس تهران" را تا حدودی فراموش کنند و این برای آن ها تحول مثبتی است.»

 

منبع : جام نیوز

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها: بی بی سی, اسرائیل, ایران,
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 شهريور 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور