صهیون ستیزی+دانلود
صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

اثبات حرام بودن قمار از نظر علم روانشناسی

در علم روانشناسی ما 6 نوع شرطی شدن داریم.

مثلا بچه از لباس سفید بدش می آید چون دکتر ها لباس سفید می پوشند وبا هر بار دیدن این لباس یاد آمپول می افتند. وذهن بچه از رنگ سفید یاد آور یک درد رنجی است که بچه کشیده واینگونه بچه دچار شرطی زدگی نوع 1 می شود ولی اگر دکتر هربار رنگ لباس خود را عوض  ذهن بچه دنبال چیز دیگری است مثلا قالب ساختمان خیابان و چیز های دیگر اگ بچه نتواند چیزی پیدا کند یا شرطی نمی شود یا دچار شرطی زدگی نوع 6 می شود.

حال در علم روانشناسی این موضوع را با کبوتر مثال می زنند

شرطی زدگی نوع 1-کبوتری را درون قفس گذاشته اند این کبوتر با هربار نوک زدن به کلید نارنجی یک دانه برای او می افتاد.

 (از همین روش برای پیدا کردن بازماندگان دریایی که جلیقه نارنجی دارند استفاده می کنند چون زاویه ی دید کبوتر بیشتر است کبوتر را زیر بالگرد می گذارند و وقتی کبوتر رنگ نارنجی را دید یک نوک به کلید می زند وبرایش یک دانه می افتد). برای کوتاه شدن مطلب به سراغ شرطی زدگی نوع6 می رویم

اگر این کبوتر به کلید نوک بزند و ما یک بار برایش دانه بریزیم 5بار نریزیم 3بار بریزیم یک بار توی سرش بزنیم و 5بار بریزیم10بار نریزیم این گونه است که کبوتر دچار شرطی زدگی نوع6 میشود. این کبوتر آنقدر نوک می زند تا بمیرد.

الله اکبر پس حالا می فهمیم که چرا دین اسلام قمار را حرام کرده چون تو ممکن است یک بار ببری 1ماه نبری 6بارببری ولی نهایتا راه بازی را نمی فهمی و تا پای شرف و ناموس جان خود قمار می زنی.

وقتی شطرنج بازی میکنی اگر ببری یا ببازی دوباه می گویی بازی کن اگر برده باشی برای لذت دوباره برد و اگر باخته باشی برا پیدا کردن لذت برد این کار را می کنی.!!!!!!!!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، ،
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 خرداد 1390 توسط محمدرسول اسماعیل پور