صهیون ستیزی+دانلود
صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تا کنون شايعات زيادي در مورد خرافه اي به نام پايان دنيا در تاريخ 21 دسامبر شنيده ايم. اما با افزايش اين گونه خبرها، برخي سايت هاي خبري و پايگاه هاي اينترنتي نيز مانند هافينگتون پست، اينفو وار، گاردين و چندي ديگر با مطرح کردن نظرات علمي توسط کارشناسان و يا دانشمندان ناسا که بر پايه قوانين رياضي و نجوم است، تقويم مايا، پيش گويي نوستراداموس و ساير پيش بيني ها را در مورد پايان دنيا در بيست و يک دسامبر بي پايه و اساس مي دانند.


اين در حالي است که در حال حاضر مردم زيادي در سراسر دنيا خرافه وقوع آخرالزمان در روز 21 دسامبر را باور کرده اند و به فکر ذخيره مواد غذايي و ساير لوازم مورد نياز در اين روز ها هستند.

لازم به ذکر است که برخي افراد هم از ترس و حماقت مردم سواستفاده کرده و به گرانفروشي و ساير کلاهبرداري ها دست زده اند.


براي مثال، پايگاه اينترنتي دواين گزارش داده، هم اکنون در روسيه مردم با کمبود مواد غذايي مواجه هستند و به خصوص اينکه از ترس شايعات موجود به خريد نمک، شمع، نفت، شکر و ساير کالاها روي آورده اند. يا مثلا در کشور چين مقامات دولتي حدود صد نفر را به دليل افزايش شايعه پراکني و دامن زدن به ترس و خرافات مردم، دستگير کرده اند.

به علاوه در اخبار گذشته نيز گزارشاتي در همين زمينه داشتيم؛ اينکه فردي در چين با ساخت گوي هايي از لايه هاي فايبر گلاس که به کشتي نوح لقب داده شده، وي گفته" براي در امان ماندن از بلاياي آخرالزمان اين اجسام را خريداري کنيد".


این کشاورز اهل روستای کیانتون از استان هبی در جنوب پکن است. او می‌گوید این وسیله می‌تواند روی آب شناور بماند و هیچ روزنه‌ای به بیرون ندارد و برای تامین اکسیژن از کپسول‌های هوا استفاده کرده و اميدوار است که سازمان ها و ادرات دولتي از طرح او استقبال کنند.

جداي از اين موضوعات ، بسياري از کارشناسان افزايش جرم و جنايت در ماه هاي اخير را به اين موضوع نسبت داده اند. احتمالا تير اندازي اخير مدرسه ابتدايي ايالت کانتيکات را فراموش نکرده ايد. تحليلگران پس از بررسي اين موضوع بر اين باورند که مشکلات رواني اين فرد جاني تحت تاثير همين خرافات پايان دنيا قرار گرفته و باعث شده که اين فرد دست به چنين جنايتي بزند و در آخر هم خودکشي کند.



 

شوخي جوانان با پايان دنيا

بسياري از افراد به خصوص قشر جوان در کشورهاي اروپايي نيز دست به شوخي با خرافات پايان دنيا زده و آنها را به تمسخر گرفته اند. براي مثال تصوير زير در پايگاه اينترنتي مووي وب، عکس گرفته شده اين گروه از خودشان است و نشان دهنده ترس و وحشت آنها از پايان دنيا است.





نقشه جهان پس از سال 2014


سايت ارت چنجز نيز در ادامه پرداختن به موضوعات پايان دنيا، نقشه اي از آينده کره زمين ارائه داده است.

در ادامه اين خرافات که برخي از آن ناشي از فیلم های هالیوودی غرب است بيان شده ، جهان در سال2012 پایان خواهد یافت و حیات انسان و جهان ديگر ادامه ندارد ، اما بر اساس نظریات علمی دانشمندان ناسا و ساير محققين دنيا، سياره نیبیرو (که گفته مي شود عامل نابودي زمين است) برخوردی با زمین نخواهد داشت ولی شهاب سنگ های زیادی با نزدیک شدن این سیاره تحت جاذبه آن به سوی زمین کشیده خواهند شد و موجب مرگ عده ای و خرابیهای زیادی خواهد شد ، این نوع نگرش مایوسانه و نا امیدانه به حوادث آخر الزمان از زاویه دید غرب موجب شده تا بسیاری از آنان با دید منفی به این حوادث نگریسته و بر اساس آن رفتارهای خود را تنظیم نمایند در حالیکه در روایات اسلامی حوادث آخر الزمان پایان حیات نبوده بلکه شروع دوره دیگری برای حیات انسان بر روی کره زمین می باشد.



ديدگاه قرآن درمورد آخرالزمان

بد نيست که پس از مطرح کردن تمام نظرات علمي و کارشناسي، اشاره اي نيز به گفته هاي قرآن کريم و نظرات اسلامي درمورد آخرالزمان داشته باشيم.

خداوند متعال در بسياري از آيات قرآن کريم فرموده است که هيچ کس زمان آخرالزمان را نمي داند و کسي نبايد در اين مورد اظهار نظر کند و تنها خود اوست که از زمان دقيق اين رويداد مطلع است. به همين دليل به انسان هاي خردمند توصيه کرده که هرکس از زمان دقيق آخرالزمان خبر داد، دروغي بيش نيست و آن را باور نکنيد.

 

 

یَسْأَلُونَکَ عَنِ السَّاعَةِ أَیَّانَ مُرْسَاهَا قُلْ إِنَّمَا عِلْمُهَا عِندَ رَبِّی لاَ یُجَلِّیهَا لِوَقْتِهَا إِلاَّ هُوَ ثَقُلَتْ فِی السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ لاَ تَأْتِیکُمْ إِلاَّ بَغْتَةً یَسْأَلُونَکَ کَأَنَّکَ حَفِیٌّ عَنْهَا قُلْ إِنَّمَا عِلْمُهَا عِندَ اللّهِ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لاَ یَعْلَمُونَ ؟اعراف / 187?

ای پیامبر از قیامت از تو سؤال می‏ کنند و می پرسند که وقوع آن در چه زمانی است ؟ بگو علمش نزد پروردگار من است و هیچکس جز او نمی‏ تواند وقت آن را آشکار سازد، (اما قیام قیامت) در آسمان ها و زمین سنگین و بسیار پر اهمیت است، و جز به طور ناگهانی به سراغ شما نمی‏ آید، باز از تو چنان سؤال می‏ کنند که گوئی تو از زمان وقوع آن با خبری، بگو علمش ‍ تنها نزد خدا است ولی بیشتر مردم نمی‏دانند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: شوخي جوانان با پايان دنيا, نقشه جهان پس از سال 2014 , ديدگاه قرآن درمورد آخرالزمان, نظم نوین جهانی,
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 آذر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور