صهیون ستیزی+دانلود
صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

عرضه فیلم 11.11.11 در 11 نوامبر 2011

 ١١.١١.١١عنوان فیلمی است که قرار است در تاریخ 11/11/2011 در ژانر ترسناک و به کارگردانی Darren Lynn Bousman (که فیلم هایی چون Saw III و Saw IV را در کارنامه خود دارد) عرضه شود.


داستان این فیلم نیز برروی تاریخ 11-11-11 تمرکز دارد و اینکه در ساعت 11:11، نوعی دروازۀ آسمانی باز خواهد شد و موجوداتی برای 49 دقیقه پا به این جهان خواهند گذاشت. همچنین در آخرین اطلاعات افشا شده از این فیلم نقش اول آن یک نویسنده ی معروف آمریکایی به نام Joseph Crone است که بعد از مرگ همسر و فرزندش به مکانی در بارسلونای اسپانیا مسافرت میکند، ولی بعد از مدتی اتفاقات عجیبی برایش میافتد و عدد 11 مرتبا در این اتفاقات تکرار میشود. او متوجه میشود که این عدد معنای عجیب و مخوفی در خود دارد و تاریخ 11-11-11 فقط یک تاریخ معمولی نیست، بلکه یک اعلام خطر برای تمامی انسانهاست.
با وجود اینها کارگردان آن میگوید که دلیل او از استفاده از این عدد، روشی جدید برای ترساندن بینندگان است ولی معلوم است که آنها علاوه بر هدف ترساندن مردم از عدد 11 و از این تاریخ، هدف های دیگری نیز در سر دارند، آنها میخواهند که مردم بیشتر با این عدد آشنا شوند و معنای واقعی و مقدس بودن آن را باور کنند.

جالب اینجاست که اساس ساخت فیلم نیز برپایه خرافه بوده است، مثلا سازنده ی آن Wayan Rice میگوید که وقتی فهمید این تاریخ با روز جمعه همزمان است تصمیم به ساخت آن گرفت و کارگردان آن Lynn Bousman موقعی که متوجه شد عدد 11 در تاریخ تولد وی (11 ژانویه 1979) نیز وجود دارد، قرارداد را امضا کرد.
هم اکنون در سایت اصلی این فیلم بخشی وجود دارد که افراد میتوانند خاطراتی که با عدد 11 یا همان زمان 11:11 داشته اند، به اشتراک بگذارند.

سایت اصلی فیلم

به طور قطع فراماسون ها برای سال 2011 برنامه های خاصی دارند خصوصا اینکه از قرن بیستم 11 سال می گذرد و عدد 11 عدد شیطان است

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، ماسون، ،
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 6 تير 1390 توسط محمدرسول اسماعیل پور