صهیون ستیزی+دانلود
صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

در این میان آنان که داعیه ی خدایی و ربوبیت دجال را می پذیرند، در دریای فساد و تباهی و فتنه غرق می گردند و آنان که از وی روی بر می گردانند  به یکتایی و وحدانیت پروردگار هستی اقرار می نمایند از فتنه و فساد دجال محفوظ نگه داشته می شوند.

  زنی پس از باور به خدایی دجال نزد او می آید و از او می خواهد همسرش را زنده گرداند. دجال شیطانی رافرا می خواند  تا به چهره ی همسر آن زن پیش روی او ظاهر شود. آن  زن، شیطان ممثّل شده را به جای همسر زنده شده خویش با ور می کند...تا جایی که با آن شیطان ادامه ی زندگی می کند وبا او هم بستر می شود غافل از این که با شیطان هم آغوش و هم بستر گشته است... وبدین سان پیروان دجال و اقرار کنندگان به خدایی او ، با شیطان قرین و همنشین می گردند و خانه هایشان از شیاطین پر و لبریز می گردد.

{  وهر آن که از یاد خدای رحمان دوری گزیند، شیطانی را بر او بر می گماریم تا همواره قرین و همنشین او باشد}

مردان عرب  پس از اقرا به ربوبیت دجال از او تمنا می کنند شتران و گوسفندانشان را که در طول دوران قحطی و خشک سالی تلف شده اند زنده کند و به آن ها باز گرداند. دجال گروهی از شیاطین را که به چهره ی شتران و گوسفندان در آمده اند، به آن ها می بخشد و آنان با سرور وشادمانی می گویند : «اگر او خدای ما نبود ، شتران وگوسفندان ما را زنده نمی ساخت !!»

 

منبع سررسید به سوی ظهور


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 خرداد 1390 توسط