صهیون ستیزی+دانلود
صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

ازدواج پدر با دختر!

فتواى امام مالك و به تبع او شافعى در حلال بودن ازدواج پدر با دخترش كه از طريق غير مشروع يعنى زنا به دنيا آمده باشد و همچنين با خواهر و دختر پسر و دختر دخترش كه به همين روش به دنيا آمده باشند از فتواهاى نادر روزگار است و دليلى كه بر جواز آن نيز آورده است نادر تر از خود حكم و شنيدنى است.
وى مى گويد: به اين دليل نكاح جايز است كه اين پدر و دختر شرعاً با يكديگر نسبتى ندارند و بيگانه هستند و چون از راه غير مشروع متولّد شده است ارث نمى برد و نفقه او هم واجب نيست.


متن عربي:

حلية الزواج مع البنت من الزنا

(أفتى المالك) بحلية الزواج من بنته من الزنا ، ومن أخته وبنت ابنه ، وبنت بنته، وبنت أخيه وأخته من الزنا ، مستدلا بأنها أجنبية منه ، ولا تنتسب إليه شرعا ، ولا يجري التوارث بينهما ، ولا تعتق عليه إذا ملكها ، ولا تلزمه نفقتها ، فلا يحرم عليه نكاحها كسائر الأجانب.
المغني لابن قدامة 7 / 485 .
و أفتى الشافعي بحلية الزواج من بنته من الزنا ، ومن أخته وبنت ابنه ، وبنت بنته ، وبنت أخيه وأخته من الزنا ، مستدلا بنفس دليل الإمام مالك في هذه المسألة كما مر آنفا.
المغني لابن قدامة 7 / 485 .
وهذه المسألة ذكرها الفخر الرازي في مناقب الشافعي مسلما بها ومدافعا فيها عنه.
مناقب الإمام الشافعي ،ص 532 .
إليها أشار الزمخشري في الأبيات المتقدمة بقوله : فإن شافعيا قلت قالوا بأنني أبيح نكاح البنت والبنت تحرم.
المغني لابن قدامة 11 / 34، المحلى 6 /

...........................................................................................................................

خوابيدن زن در کنار ديوار بدليل مذکر بودن آن حرام است
خانم «القبيسي» که جنبش "القبيسيات" را تأسيس کرده است، در سال 1933 در دمشق متولد شد و لقب "آنسه" (دوشيزه) را بر خود نهاد. وي در مدارس پايتخت سوريه تحصيل کرد و در علوم طبيعي فارغ التحصيل شد و در اوايل دهه شصت فعاليت هاي تبليغي و آموزشي خود را با هم همراه کرد.

براساس جديدترين فتواي يک چهره وهابي، خوابيدن زنان در کنار ديوار به دليل مذکر بودن کلمه "ديوار" در ادبيات عرب، حرام است.

با اينکه اين فتوا در روزنامه "الوطن" يک روزنامه غير رسمي و محلي در سوريه منتشر شده است، اما جار و جنجال نسبتا وسيعي را در سطح محافل ديني و اجتماعي سوريه در ردّ و محکوميت اين فتواي احمقانه و غير درست برانگيخته است. اين فتوا توسط يک زن مفتي «منيره القبيسي» صادر شده است.

دکتر «توفيق رمضان» رئيس گروه فقه اسلامي دانشکده ديني دانشگاه دمشق در رد اين فتوا اعلام کرد: اين سخني بي ارزش است. من پناه مي برم به خدا از آنچه خانم «منيره القبيسي» بر زبان آورده است.

اين فتوا معضل بزرگي را در محافل ديني سوريه پديد آورده است. عده اي او را کافر خطاب مي کنند و عده اي ديگر با اهتمام زياد به جستجو در زندگي او پرداخته اند که بدست چه کساني وي تربيت و رشد يافته است که چنين فتوايي را صادر نموده!

«توفيق رمضان» در مقاله خود به خانم «القبيسي» و پيروانش حمله کرده و مي گويد: «او يک جمعيت ديني افراطي زنان» را اداره مي کند که برخي اعضايش افکار بشدّت افراط گرايانه دارند.

شايان ذکر است «منيره القبيسي» از چهل سال پيش مکتب فکري تربيتي ديني بزرگي را به وجود آورده که هم اکنون تبديل به سازماني شده که ارتباطات هندسي مستقيم خود را دارد، بنابراين اين استاد تأثير زيادي بر طبقه فرهنگي وسيعي از دختران و زنان جامعه اسلامي سوريه دارد و تعداد زيادي از زنان و دختران و مادران مسئول در سوريه شاگرد مکتب فکري او هستند و بخش وسيعي از آنها متآثر از اين مکتب فکري هستند.

مخالفان وي معتقدند اين مسأله بر پايه وحدت وجود و تقديس خانم «قبيسي» است به طوري که آنها در بوسيدن دست و پاي وي بر يکديگر سبقت مي گيرند و معتقدند هر چه که او فکر مي کند، در ذات خدا موجود است.

در همين حال «مجمع احمد کفتارو» از شيوخ سرشناس ديني سوريه نيز ضمن محکوم کردن فتواي مذکور، مي گويد: اين تفکر عجيبي است که تاکنون در تاريخ شريعت اسلامي اصلاً وجود نداشته است و نشأت گرفته از بت هاي فکري و ضلالت عقل است و هدف آن ايجاد فتنه در جهان عربي اسلامي از طريق تشويش حقائق ديني است.

گفتني است خانم «القبيسي» که جنبش "القبيسيات" را تأسيس کرده است، در سال 1933 در دمشق متولد شد و لقب "آنسه" (دوشيزه) را بر خود نهاد. وي در مدارس پايتخت سوريه تحصيل کرد و در علوم طبيعي فارغ التحصيل شد و در اوايل دهه شصت فعاليت هاي تبليغي و آموزشي خود را با هم همراه کرد.

در طول دو دهه اخير وي فعاليت خود را به صورت علني و سري ادامه داد و توانست با همراه کردن دو بخش تبليغي و آموزشي، فعاليت هاي خود را در مرحله اول در استان هاي مختلف سوريه گسترش دهد و سپس در مرحله بعد از مرزهاي سوريه هم گذشت و به جهان عرب رسيد، تا آنکه هم اکنون - و براساس ارزيابي هاي پيروان و شيوخ - پيروان او شامل 75 هزار دختر جوان مي شوند.

................................................................................................

هفت فتواي ويژه از سرشناس ترين چهره هاي وهابيت
«مرکز فرهنگ عربي» در بيروت اخيرا کتابي منتشر کرد که به عجيب ترين و خنده دار ترين فتواهاي وهابيت اختصاص دارد.


نويسنده اين کتاب "احمد عرفج" از کشور عربستان سعودي است. وي پيش بيني کرده که کتابش يکي از پرفروش ترين کتاب هاي سال در نمايشگاه هاي مختلف جهان عرب شود. او همچنين معتقد است که اين کتاب خشم شديد وهابيون را بر مي انگيزد.

وي در مقدمه کتاب خود براي نمونه به چند فتواي بسيار مسخره که توسط سرشناس ترين چهره هاي وهابيت صادر شده، اشاره کرده است.

از جمله اين فتواهاي عبارتند از:

1- حرام بودن پوشيدن کفش پاشنه بلند

2 - خوردن غذا با قاشق

3- داشتن راننده يا خدمتکار در منزل

4- دست تکان دادن به بازيکنان فوتبال

5- نوشتن مقاله در مطبوعات

6- انداختن عبا روي کتف

7- پوشيدن دام توسط زنان و غيره.

..................................................................................................

خاطره شيخ وهابي از دعا بر سينه يک زن !


به گزارش شيعه آنلاين، شيخ "سعد البريک" چهره سرشناس وهابيت عربستان سعودي در يک برنامه زنده تلويزيوني خاطره خود از نگاه کردن و دعا بر سينه يک زن نامحرم را بيان کرد.

اين چهره سرشناس وهابي که در برنامه "سفر" در شبکه ماهواره اي "الدليل" سخن مي گفت، در ادامه افزود: بنده همواره براي افراد دعا مي خوانم. بيماران زيادي به من مراجعه مي کنند تا بر آنان دعا کنم. يک روز که سوار بر هواپيما بوديم و از مدينه منوره به سمت رياض در پرواز بوديم، يک مرد مسافر که از درد معده رنج مي برد، نزد من آمد. از او خواستم که دگمه پيراهنش را باز کند و برايش دعا کردم.

"سعد البريک" در ادامه افزود: يکي از مهمانداران زن که اين صحنه را ديد، بلافاصله جلو آمد و دگمه پيراهنش را باز کرد و با نشان دادن سينه خود، از من خواست که براي او نيز دعا بخوانم. بنده فورا روي خود را برگرداندم تا صحنه را نبينم اما او با ناراحتي گفت: شيخ، مگر من با آن مرد چه فرقي دارم؟ خب من هم بيمارم. وقتي حرف هاي او را شنيدم، به او گفتم، به شرط اينکه يک زن ديگر در کنار تو نشسته باشد، اين کار را براي تو هم مي کنم تا فکر بدي به سر مردم خطور نکند! او پذيرفت و من هم اين کار را کردم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، ،

برچسب‌ها: وهابیت, نگاه به نا محرم, سینه زن, بودن زن کنار زن دیگر, نا محرم, فتوا های عجیب, وهابیت, خوابیدن زن کنار دیوار, عقاید وهابیت,
نوشته شده در تاريخ جمعه 25 شهريور 1390 توسط محمدرسول اسماعیل پور