صهیون ستیزی+دانلود
صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

انفجار مهیب درملارد،چرا؟

 


در حالی که پیش از این اعلام شده بود در حادثه انفجار زاغه مهمات سپاه در حاشیه تهران، 27 نفر شهید شده اند، اما سردار رمضان شریف، مسوول روابط عمومی سپاه، این آمار را اصلاح و 17 نفر اعلام کرد.


انفجار ملارد

به گفته او آخرین آمار شهدا و مجروحین حادثه انفجار زاغه مهمات که در ملارد رخ داده بود 33 نفر است: "متأسفانه نمابری که از محل وقوع حادثه دریافت شد، به علت ناخوانا بودن به اشتباه عدد 27 اعلام شده بود که ضمن عذر خواهی از مردم عزیز آخرین آمار شهدا 17 نفر اعلام می‌شود."

به گزارش سپاه نبوز سردار شریف همچنین گفت: "این حادثه در محلی متعلق به سازمان جهاد خود کفایی سپاه به وقوع پیوست که متأسفانه طی آن 17 نفر از پاسداران انقلاب شهید و 16 نفر دیگر مجروح شدند که مجروحین حادثه بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند و براساس آخرین اطلاعات دریافتی حال چند نفر از این مجروحین نیز وخیم گزارش شده است."

او در تشریح کوتاهی از ماجرا گفت: "انفجار هنگامی صورت گرفت که یک محموله مهمات از زاغه در حال خارج شدن به سمت منطقه مورد نظر بود که متأسفانه به محض خروج از زاغه این حادثه اتفاق افتاد."

مسئول روابط عمومی کل سپاه با نفی تمامی شایعات منتشره درباره این حادثه گفت: از مردم عزیز تقاضا می‌کنیم به شایعاتی که در کنار این موضوع صورت پذیرفته توجهی نکنند چرا که اطلاعات لازم در این خصوص در اسرع وقت در اختیار خانواده‌های عزیز شهدا و مجروحین قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کل سپاه، مقارن ظهر دیروز  انفجاری در یکی از زاغه های نگهداری مهمات متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوالی تهران رخ داد.

صدای این انفجار به حدی بود که منازل کرج و استان البرز را نیز تحت تأثیر قرار داد

صدای این انفجار به حدی بود که منازل کرج و استان البرز را نیز تحت تأثیر قرار داد.

 فرایند کمک رسانی در پادگان

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه تنها 6 امدادگر با سگهای زنده یاب مجوز ورود به پادگان را گرفتند گفت: احتمال انفجار مجدد می رود.

به گزارش جهان محمود مظفر در گفتگو با خبرنگار مهر از وضعیت بحرانی پادگان ملارد خبر داد و افزود: دود غلیظ مانع نجات آسیب دیدگان شده است. خیابانهای اطراف پادگان توسط مسئولان مربوطه بسته شده تا عملیات امداد و نجات بهتر انجام شود ولی تنها 6 نفر از امدادگران توانستند مجوز داخل شدن پادگان را اخذ کنند.

وی گفت: هیچ اطلاعات دیگری در دسترس نیست ولی احتمال انفجار دیگری می رود. اورژانس تهران هم در خارج از پادگان مستقر شده و نتوانست داخل پادگان شود. آماری مصدومین و مجروحینی که هلال احمر به خارج از پادگان منتقل کرد تنها 10 نفر بوده است.

این در حالی است که هنوز مسئولان پادگان نظامی هیچ درخواستی برای حضور سازمان پزشکی قانونی کشور نداشته اند.

سردار رشید اسلام حسن مقدم در حادثه انفجار به شهادت رسیده است

یکی از شهدای این حادثه تأسف بار سردار شهید حسن مقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مسئول سازمان جهاد خودکفایی سپاه است

گزارش خبرنگار مهر از به شهادت رسیدن سردار رشید اسلام حسن مقدم در حادثه انفجار اخیر حکایت دارد.

یکی از شهدای این حادثه تأسف بار سردار شهید حسن مقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مسئول سازمان جهاد خودکفایی سپاه است

سپاه نیوز نیز با تائید خبر مهر در این باره نوشت: سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به شهادت 17 تن از پاسداران انقلاب اسلامی در جریان حادثه انفجار ظهر دیروز در زاغه مهمات در اطراف کرج اظهار داشت: یکی از شهدای این حادثه تأسف بار سردار شهید حسن مقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مسئول سازمان جهاد خودکفایی سپاه می باشد.

وی افزود: اسامی سایر شهدای این حادثه متعاقباً منتشر خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها: ملارد, اسرائیل, حمله اسرائیل, کرج, بمب,
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 آبان 1390 توسط محمدرسول اسماعیل پور